فروش برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس

برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس چیست؟ طراحی برج خنک کن چگونه صورت می گیرد؟ نحوه محاسبه ظرفیت دستگاه های خنک سازی مخروطی چگونه خواهد بود؟ چگونه می توان استعلام قیمت برج خنک کننده خود را تهیه نمود؟
این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده برج خنک کن در کشور می باشد که تامین کننده شرکت های تهویه و تاسیساتی در زمینه برج های خنک سازی در کشور می باشد و آماده ارائه برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس در ظرفیت های مختلف تن تبرید را خواهد داشت.

چگونه برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس آب در گردش درون مدار فن کوئل ها و سایر دمنده ها را خنک می کند؟

فرآیند کارکرد کولینگ تاور  بدین صورت است که بر اساس انتقال جرم مابین 2 فاز گاز و مایع و همچنین تبخیر قسمتی از مایع انجام می شود که این اتفاق منجر به گرفتن انرژی قابل توجه ای از جریان مایع می شود.
در حقیقت به منظور خنک سازی آب در گردش درون مدار فن کوئل ها و همچنین سایر دمنده ها ( همچون سیستم های خنک سازی در کارخانجات و همچنین صنایعی همچون صنایع ریخته گری ) می توان از برج خنک کننده استفاده نمود.

آب یکی از مواردی است که در بیشتر صنایع به عنوان سیال خنک کننده از آن استفاده می گردد. با توجه به ظرفیت بالای گرمایی آب و همچنین، سیال بودن آن، بی خطر بودن و در دسترس بودن آب، استفاده از برج های خنک سازی تاثیر بسزایی در صنایع خواهد داشت.

نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره نمود آن است که در برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس، جریان هوای خشک در اثر عبور از روی جریان آب، بخشی از آب برج را تبخیر نموده و این اتفاق باعث خنک سازی جریان آب موجود در برج می شود.

با توجه به اینکه گرمای نهان تبخیر آب در مقایسه با ظرفیت گرمایی ویژه آن بسیار بیشتر بوده در این حالت تبخیر بسیار ناجیز آب باعث می گردد سرمایش زیادی در جریان مایع بوجود آید.

برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس

آیا میدانید استفاده از برج خنک کننده مخروطی فایبرگلاس غیر استاندارد باعث افزایش مصرف آب و در نتیجه پیدایش پدیده خشکسالی خواهد شد؟

از آنجاییکه در اکثر مناطق ایران بدلیل وجود ناحیه بیابانی و نیمه بیابانی با مشکل کم آبی مواجه هستیم لذا در صورت استفاده بی رویه از آب به جهت خنک سازی با مشکلات فراوانی مواجه خواهیم بود. از این جهت استفاده از برج های خنک کننده از جنس فایبرگلاس این مجموعه به جهت استفاده از فناوری های روز و همچنین در نظر گرفتن تمامی موارد اشاره شده، گزینه ای مناسب در این راستا خواهد بود.

مشخصات تکنیکال برج خنک کننده

هد پمپ m گذر آب gpm ورودی مدل
قطر ارتفاع
۰/۸۵ ۱/۳۵ ۱/۳ ۲۸ ۱/۵ CT5
۰/۹۳ ۱/۶۳ ۱/۳ ۳۵ ۱/۵ CT 10
۱/۱۷ ۱/۶۸ ۱/۶ ۵۳ ۲ CT 15
۱/۳۸ ۱/۷۸ ۱/۶ ۷۱ ۲ CT 20
۱/۳۸ ۲/۰۲ ۱/۸ ۸۸ ۲ CT 25
۱/۶۳ ۱/۸۹ ۲ ۱۰۵ ۳ CT 30
۱/۷۸ ۲ ۲ ۱۴۱ ۳ CT 40
۱/۸۷ ۲/۳۴ ۲/۲ ۱۷۶ ۳ CT 50
۱/۹۹ ۲/۳۷ ۲/۵ ۲۱۲ ۴ CT 60
۲/۱۵ ۲/۱۵ ۲/۵ ۲۴۷ ۴ CT 70
۲/۱۵ ۲/۴۸ ۲/۵ ۲۸۲ ۴ CT 80
۲/۵۹ ۲/۳۵ ۳/۱ ۳۱۸ ۴ CT 90
۲/۵۹ ۲/۵۷ ۳/۱ ۳۵۲ ۴ CT 100
۲/۹۵ ۲/۳۸ ۳/۵ ۴۴۲ ۴ CT 125
۲/۹۵ ۲/۶۲ ۳/۵ ۵۲۸ ۴ CT 150
۳/۳۳ ۲/۶۲ ۳/۸ ۶۱۸ ۶ CT 175
۳/۷۱ ۲/۹۲ ۴/۴ ۷۰۵ ۶ CT 200
۳/۷۱ ۳/۱۵ ۴/۴ ۷۹۵ ۶ CT 225
۴/۳۹ ۳/۲۸ ۴/۷ ۸۸۰ ۶ CT 250
۴/۳۹ ۳/۶۶ ۴/۷ ۱۰۵۰ ۸ CT 300
۴/۸۵ ۳/۴۵ ۵ ۱۲۳۰ ۸ CT 350
۴/۸۵ ۳/۶۸ ۵ ۱۴۱۰ ۸ CT 400
۵/۵۱ ۴/۰۴ ۵/۳ ۱۵۸۰ ۱ CT 450
۵/۵۱ ۴/۲۷ ۵/۳ ۱۷۷۰ ۱ CT 500
۶/۵۳ ۴/۶ ۵/۶ ۲۱۲۰ ۱ CT 600
۶/۵۳ ۴/۸۳ ۵/۶ ۲۴۶۰ ۱ CT 700
۷/۵۹ ۵ ۶/۲ ۲۸۳۰ ۱۲ CT 800
۷/۵۹ ۵/۲۳ ۶/۲ ۳۵۲۰ ۱۲ CT 1000
۸/۷۹ ۵/۵۶ ۶/۵ ۴۴۰۰ ۱۲ CT 1250

جهت سفارش برج خنک کننده با توجه به مشخصات درخواستی، می توانید با شماره 02122324511 با کارشناسان فنی این شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.